Dračí afterpárty | Junák Šlapanice

Dračí afterpárty

V pátek 23.6.sice byla závěrečná oddílovka, nicméně do tábora je ještě týden času. Vlci s Veverkami tudíž vyrazili na Bílý potok, zatímco Draci v sobotu ráno rozjeli svojí afterpárty. A nebyla to afterpárty ladajaká, zahrnovala sobotní rafting na oblíbené Jihlavce, večerní žranici, filmovou noc, ranní grilování a stolněherní dopoledne... Sešli jsme se v 7:00 ráno na Boudě. Zde se chystaly k odchodu Veverky, zatímco my jsme nakládali plovací vesty a další ekvipmenty na vodu. A nesešlo se nás úplně málo, kromě devítky Draků (Kloub, Filíš, Honza, Lukin, Amád, Kosťa, Krysařík, Tobík a Bert), Renči, Martínka a mojí maličkosti ještě Kosťovic a Kolaříkovic femily, Vlastík, Libor a Marek. Pět aut, dva rafty a tři Pálavy. Solidní sestava. U mostu pod Mohelnem bylo tradičně narváno a tak jsem hned po vyložení plavidel sesunuli čtyři auta do Ivančic. Než se řidiči vrátili, stačili ostatní plavidla nafučet. Vodu taky pustili, můžeme tedy vyrazit. Kosťa s Amádem naskakují do první Pálavy, Kosťovic femily do druhé, Libor s Makčou do třetí. Bert s Honzou, Vlastík, Marek, Láďa a Janča obsazují Colorado a zbytek tlupy RobFina. Cesta ubíhá příjemně, zpestřuje nám ji nejen jez a poloviční eskymáci některých "Pálavářů", ale i Amádův zpěv. Sluníčko peče jako na Sahaře, je určitě přes 30°C. Na louce před Templákem letos pivo netočí a tak se vodáctvo koncentruje až v kempu. A nutno poznamenat, že od minule služby výrazně poklesly, co se kvality týče. Na grilovaná cigára stojí kluci skoro půlhodinu (je zde jiná trojice obsluhujících a všichni jsou leví, jak turecká šavle), s pivem to není jiné. Vždycky jsem si myslel (a na čarodějnicích ve stánku si i osobně ověřil), že natočit pivo není zas takový kumšt. Teď už vím, že je, stačí zase ty dvě levý ruce :-). Po občerstvovací pauze jedeme dál. Dračí posádka Pálavy se mění, nastupují Kloub s Lukinem. Hned první, provalený jez prověřuje kvalitu posádky a nedopadá to nejlíp. Ještě že je teplo... Netrvá dlouho a na obzoru je "náš" oblíbený skokánek na pískovcové skále. Přirážíme a drsnější část výpravy už si to šine na druhý břeh. Marek s Lukinem skáčou skvělá salta a ani Vlastík se nenechá zahanbit. Nakonec si zaplave i mrňousek Martin... Končíme v Ivančicích pod mostem. Skládáme plavidla a čekáme na Marka s velkým Kosťou, než přisunou auto. A svištíme k Crlíkům. Možná je to tím vedrem, ale i tady služby (ceny nikoliv) klesly na úroveň běžné vesnické hospody. Čekat na hotovky 35 minut a dvakrát měnit objednávku, protože "tohle došlo" je fakt síla. Holt příště dáme šanci jinému podniku, tady už se zastavovat nebudeme. Na Boudě rozvěšujeme plavidla a vesty, vykládáme pádla a většina vodáků odjíždí k domovům. Ne tak Draci. Lukin nakupuje a chystá maso na grilování, Bert vyhání z brlohu lenocha Roxyho. Amád nás opouští, počet Draků se tedy nemění. Po nezbytných nákupech v Albertě a pinecu instalujeme dataprojektor a pouštíme první film. Jmenuje se Žraločí komando a je to taková hloupost, že už jsem dlouho větší neviděl. Kluci se ale baví, obzvláště, když nám těsně před koncem přivezou objednané pizzy. Druhý film se jmenuje Atlas mraků a je moc pěkný. Tři hodiny uběhly jako nic. Ráno kluci rozdělávají oheň a na snídani jsou grilované klobásy a maso. Moc dobrá snídaně to je! Po ní skládáme plavidla do futrálků a jde se na stolní hry. Kloub vysvětluje "Krycí jména" a hraje spolu s Krysaříkem, Kosťou a Honzou. Tobík a Lukin nás opouštějí a tak u druhého stolu kempují Filíš, Roxy, Bert, Renča a já. Filda vysvětluje pravidla hry "Jungle speed". Obě hry jsou super a myslím, že se zařadí k oddílovým stálicím. Někdy kolem jedné hodiny odpolední uklízíme v Boudě i jejím okolí a rozcházíme se k domovům. Podařená akce. Jura